سفارشات ثبت شده تا پایان وقت ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، پیش از سال ۱۴۰۳ و سایر سفارش ها پس از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ به ترتیب الویت پردازش و ارسال می گردد.
فروشگاه آموزش پرینت 3D انجمن
  1. محمد نادعلی
  2. الکترونیک و رباتیک
  3. شنبه, 29 آبان 1400
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام، ما یه مکانیزم رفت و برگشتی میخوایم بسازیم. از ریل واگن استفاده میکنیم که بار بر روی اون قرار میگیره. قبلا از رک و پینیون درسمت یکی از ریل ها استفاده میکردیم اما زمانی که موتور متوقف می شد با توجه به اینکه نزدیک ریل سمت راست بود واگن سمت راست هم بی حرکت می ماند و قفل می شد. اما واگن ریل سمت چپ چند میلیمتر به سمت جلو و عقب بازی داشت و لق می خورد.
لذا تصمیم گرفتیم از بال اسکرو استفاده کنیم تا به جای اینکه در سمت مثلا راست قرار بگیرد در مرکز و وسط بین دو ریل قرار بگیرد.
حالا سوال اینکه که اگه مطابق شکل بسازیم ایا با توجه به لقی واگن ها باز هم همان بحث گشتاور حول مرکز و جلو عقب رفتن واگن ها به صورت لقی را خواهیم داشت؟ برای جلوگیری از آن چه کنیم؟


سوال دوم اینکه برای حرکت دادن حداکثر 10 کیلو بار برای نیم متر روی ریل واگن از چه بال اسکرو و چه مشخصاتی استفاده کنیم؟
سوال سوم. ایا امکان دارد یه سر بال اسکرو روی هوا ازاد باشد؟ مطابق شکل اون پل نارنجی اگر عقب بیاید یه سر بال اسکرو روی هوا ازاد میشود.
پیوست ها
به این یحث رای دهید:
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
سلام، ما یه مکانیزم رفت و برگشتی میخوایم بسازیم. از ریل واگن استفاده میکنیم که بار بر روی اون قرار میگیره. قبلا از رک و پینیون درسمت یکی از ریل ها استفاده میکردیم اما زمانی که موتور متوقف می شد با توجه به اینکه نزدیک ریل سمت راست بود واگن سمت راست هم بی حرکت می ماند و قفل می شد. اما واگن ریل سمت چپ چند میلیمتر به سمت جلو و عقب بازی داشت و لق می خورد.
لذا تصمیم گرفتیم از بال اسکرو استفاده کنیم تا به جای اینکه در سمت مثلا راست قرار بگیرد در مرکز و وسط بین دو ریل قرار بگیرد.
حالا سوال اینکه که اگه مطابق شکل بسازیم ایا با توجه به لقی واگن ها باز هم همان بحث گشتاور حول مرکز و جلو عقب رفتن واگن ها به صورت لقی را خواهیم داشت؟ برای جلوگیری از آن چه کنیم؟


سوال دوم اینکه برای حرکت دادن حداکثر 10 کیلو بار برای نیم متر روی ریل واگن از چه بال اسکرو و چه مشخصاتی استفاده کنیم؟
سوال سوم. ایا امکان دارد یه سر بال اسکرو روی هوا ازاد باشد؟ مطابق شکل اون پل نارنجی اگر عقب بیاید یه سر بال اسکرو روی هوا ازاد میشود.

سلام دوست عزیز
تا اونجایی که می شه تشخیص داد فاصله مرکز موتور تا طرفین اونقدری هست که گشتاور حاصله باعث جابجایی بشه. اینکه دقیقا چقدر جابجا می شه بستگی به لقی بین مهره بال اسکرو و پیچ داره که ضرب در بازوی گشتاور، میزان کمان لقی رو مشخص می کنه. و همچنین باید دید که چه مقدار لقی برای شما قابل قبول است تا بتوان به طور دقیق اظهار نظر کرد.
برای سوال سومتون، باید در نظر داشته باشید که بال اسکرو از شفت موتور قوی تر هست. لذا در فاصله نیم متر چنانچه قرار بر آسیب رساندن باشه، به شفت موتور آسیب می رسد. بهتر است که سازه ای طراحی کرده و با استفاده از پرینت سه بعدی بسازید که هزینه اش هم پایین باشه، و با استفاده از اون سازه، انتهای بال اسکرو را با استفاده از بلبرینگ مهار کنید.
اما پیشنهاد بنده در حالت کلی این است که برای هر واگن در هر طرف از یک لید اسکرو و موتور استفاده کنید. در اینصورت از موتورهای ضعیف تری می تونید استفاده کنید که با این کار هم هزینه ها تون پایین تر میاد و هم اینکه از نبود لقی اطمینان خیلی بیشتری پیدا می کنید. فقط توجه داشته باشید که دو موتور باید به یک درایور متصل شوند.
موفق باشید.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
محمد نادعلی پاسخ پذیرفته شده
سلام، مکانیزم رو به زیر میز منتقل کردیم تا هم از ضربه محافظت بشه هم اینکه یه نگهدارنده برای شفت بال اسکرو تعبیه می کنیم مطابق شکل تا روی هوا ازاد نباشه.

ما دقت 0.3 میلیمتر میخوایم. به نظرتون با لید اسکرو میشه به این دقت رسید؟ وزن اون پل متحرک که روی ریل واگن سوار هست 8 کیلوگرم هست و وقتی با نیرو سنج بر روی ریل با سرعت یک متر بر ثانیه بکشیم عدد 2 کیلو رو در هنگام کشش نشون میده.
ایا لید اسکروهمراه با تسمه تایم دقت 0.3 میده؟ چون ما میخوایم ترجیحا از همین یه موتور استفاده کنیم حالا با دو تا لید اسکرو و تسمه تایم به دو طرف منتقل کنیم. عرض میز 1 متر هستش. لقی لید اسکرو یا بال اسکرو رو از کجا میشه فهمید؟
پیوست ها
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
سلام، مکانیزم رو به زیر میز منتقل کردیم تا هم از ضربه محافظت بشه هم اینکه یه نگهدارنده برای شفت بال اسکرو تعبیه می کنیم مطابق شکل تا روی هوا ازاد نباشه.

ما دقت 0.3 میلیمتر میخوایم. به نظرتون با لید اسکرو میشه به این دقت رسید؟ وزن اون پل متحرک که روی ریل واگن سوار هست 8 کیلوگرم هست و وقتی با نیرو سنج بر روی ریل با سرعت یک متر بر ثانیه بکشیم عدد 2 کیلو رو در هنگام کشش نشون میده.
ایا لید اسکروهمراه با تسمه تایم دقت 0.3 میده؟ چون ما میخوایم ترجیحا از همین یه موتور استفاده کنیم حالا با دو تا لید اسکرو و تسمه تایم به دو طرف منتقل کنیم. عرض میز 1 متر هستش. لقی لید اسکرو یا بال اسکرو رو از کجا میشه فهمید؟

سلام دوست عزیز
دقت حاصله ارتباط زیادی با درایورنیز دارد. توسط یک درایور A4988 و یا DRV8829 می توان دقت 0.2 میل با لیداسکرو و 0.4 میل با تسمه و کوپلینگ به دست آورد. چنانچه از قطعات مرغوب استفاده کرده و اتصالات به خوبی متصل شده باشند می توانید این دقت را کمی افزایش دهید.
اما استفاده از یک موتور برای همچین کار حائز دو نکته مهم است:
اول اینکه چنانچه نیرو سنج عدد 2 کیلوگرم را نشان می دهد و فاصله تا مرکز شفت موتور حدود نیم متر باشد، در آن صورت موتور شما باید گشتاوری در حدود 10N.m را برای هر طرف اعمال کند. یعنی مجموعا 20N.m که این گشتاور خیلی زیادی است. التبه نوع موتور شما هنوز مشخص نیست، اما بعید می دونم قادر به اعمال چنین گشتاوری باشد.
دوم اینکه از اونجایی که بعضی از قطعات مانند تسمه و پولی به ناچار چینی هستند، لذا بعید می دونم که به دقت مورد نیازتون درست پیدا کنید.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
محمد نادعلی پاسخ پذیرفته شده
موتور مشکلی نداره توی قدرتش سیستم رو رگلاژش کردم و دقت رو به 0.08 میلیمتر رسوندم.
استپر موتور دو طرف شفت نما23 برند لیدشاین مدل 57CM23-SZ گشتاور 23kg.cm

اگه اون سمت هم رک و پینیون هرزگرد بذارم چی؟ دقتش بالا میره؟
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
موتور مشکلی نداره توی قدرتش سیستم رو رگلاژش کردم و دقت رو به 0.08 میلیمتر رسوندم.
استپر موتور دو طرف شفت نما23 برند لیدشاین مدل 57CM23-SZ گشتاور 23kg.cm

اگه اون سمت هم رک و پینیون هرزگرد بذارم چی؟ دقتش بالا میره؟


ببینید هر چه اتصالات بیشتر شود احتمال اینکه دقت پایین تر بیاد بیشتر است چرا که هر کدوم از این اتصالات خطای ساختی خودشون رو دارن. هم پولی و هم تسمه دچار خطای دقت هستند و هر چقدر هم که موتور شما دقیق باشید راجع به خطای تسمه و پولی نمی شه کاری کرد.
گشتاور موتور شما که 23kg.cm هست معادل 2.3N.m می باشد و این در حالیه که شما نیاز به 20N.m گشتاور دارید!! این گشتاور هم خارج از توان موتور شماست و هم احتمالا باعث پاره کردن یا حداقل کوتاه کردن عمر تسمه رو می شه. مگه اینکه از پولی و تسمه های صنعتی استفاده کنید. کما اینکه موتوری که بتونه این گشتاور رو اعمال کنه فارق از هزینه خیییلییی زیادش، احتمالا به برق مستقیم شهر باید متصل شود.
به نظرم در طرحتون تجدید نظر کنید و برای هر سمت از یک موتور استفاده کنید بهتر است.
البته از سیستم چرخدنده هم برای افزایش گشتاور شاید بتونید استفاده کنید که باعث خطای بیشتر می شه اما شاید بتونید با محاسبات درست با یک موتور سیستم رو راه اندازی کنید.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی نوری اسفندیاری پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
سلام
ممنون
یه سوال
علت اینکه کوپلینگ منعطف به هنگام حرکت به شکل تصویر خمیده میشه چیه؟ ما الان از کوپلینگ صلب استفاده می کنیم.

البته برای کاهش وزن طرح رو تغییر دادیم و به جای ورق 10 میل میخوایم از ورق 3 میل استفاده کنیم و چند تا خم میدیم تا استحکام پیدا کنه.

ضمنا تصویر زیر برای ورق 10 میل هست. هنگام حرکت پینیون به سمت اطراف متمایل میشد و انگارداشت رک رو چنگ میزد و حرکتش شبیه پارو برای قایق بود. این بخاطر کم بودن زور موتر هستش؟

این کوپلینگ مثلا گشتاور بالا هم هست. الان از صلبش استفاده میکنیم و این مشکل رو نداریم ولی فک کنم به موتور و بلبرینگاش فشار بیاد.


یه توضیحی در مورد نحوه پیدا کردن گشتاور و مفهوم کیلوگرم بر سانتیمتر و تبدیل اون به نیوتن متر میدید؟ ورق 3 میل تو نرم افزار 3 کیلوگرم نشون میده و با وسایلی که روش میاد حدود 5 کیلو گرم میشه و فک کنم بازم موتورمون کم بیاره درسته؟



راستی یه چیز دیگه اگه موتور ما زورش کمه و یک دهم قدرت مورد نیاز ما رو داره پس چرا سیستم رو حرکت میده؟ حتی حرکت شتابدار هم داره. فک کنم یه جای کارمون ایراد داره.


سلام دوست عزیز
بنده از ابتدای بحث شما کار رو دنبال نکردم ولی اینکه کوپلینگ انعطاف پذیر روی دنده شانه ای به این شکل در آمده زیاد تعجب نداره چون کوپلینگ انعطاف پذیر برای این هست که در محورهای نا هم تراز قابلیت انعطاف به وجود بیاورد و هنگام حرکت چرخ دنده روی دنده شانه ای نیروهای مورب(از جنس اصطکاکی) به محور چرخ دنده وارد میشود و کوپلینگ هم در واکنش به این نیرو ها خمش پیدا میکند. اگر تلرانس مناسبی بین چرخ دنده و دنده شانه ای وجود دارد از همان کوپلینگ صلب استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد.
گشتاور یعنی نیرو ضربدر فاصله و اینکه میگویند گشتاور یک موتور مثلا 1 کیلوگرم سانتیمتر هست یعنی بار کیلوگرم رو که در فاصله ی 1 سانتی متری از محور آن قرار دارد میتواند بالا بکشد. برای تبدیل به نیوتون سانتیمتر کافیست عدد کیلوگرم سانتیمتر را در 9.8 ضرب کنید.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
محمد نادعلی پاسخ پذیرفته شده
سلام
ممنون
یه سوال
علت اینکه کوپلینگ منعطف به هنگام حرکت به شکل تصویر خمیده میشه چیه؟ ما الان از کوپلینگ صلب استفاده می کنیم.

البته برای کاهش وزن طرح رو تغییر دادیم و به جای ورق 10 میل میخوایم از ورق 3 میل استفاده کنیم و چند تا خم میدیم تا استحکام پیدا کنه.

ضمنا تصویر زیر برای ورق 10 میل هست. هنگام حرکت پینیون به سمت اطراف متمایل میشد و انگارداشت رک رو چنگ میزد و حرکتش شبیه پارو برای قایق بود. این بخاطر کم بودن زور موتر هستش؟

این کوپلینگ مثلا گشتاور بالا هم هست. الان از صلبش استفاده میکنیم و این مشکل رو نداریم ولی فک کنم به موتور و بلبرینگاش فشار بیاد.


یه توضیحی در مورد نحوه پیدا کردن گشتاور و مفهوم کیلوگرم بر سانتیمتر و تبدیل اون به نیوتن متر میدید؟ ورق 3 میل تو نرم افزار 3 کیلوگرم نشون میده و با وسایلی که روش میاد حدود 5 کیلو گرم میشه و فک کنم بازم موتورمون کم بیاره درسته؟



راستی یه چیز دیگه اگه موتور ما زورش کمه و یک دهم قدرت مورد نیاز ما رو داره پس چرا سیستم رو حرکت میده؟ حتی حرکت شتابدار هم داره. فک کنم یه جای کارمون ایراد داره
.
پیوست ها
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
سلام
ممنون
یه سوال
علت اینکه کوپلینگ منعطف به هنگام حرکت به شکل تصویر خمیده میشه چیه؟ ما الان از کوپلینگ صلب استفاده می کنیم.

البته برای کاهش وزن طرح رو تغییر دادیم و به جای ورق 10 میل میخوایم از ورق 3 میل استفاده کنیم و چند تا خم میدیم تا استحکام پیدا کنه.

ضمنا تصویر زیر برای ورق 10 میل هست. هنگام حرکت پینیون به سمت اطراف متمایل میشد و انگارداشت رک رو چنگ میزد و حرکتش شبیه پارو برای قایق بود. این بخاطر کم بودن زور موتر هستش؟

این کوپلینگ مثلا گشتاور بالا هم هست. الان از صلبش استفاده میکنیم و این مشکل رو نداریم ولی فک کنم به موتور و بلبرینگاش فشار بیاد.


یه توضیحی در مورد نحوه پیدا کردن گشتاور و مفهوم کیلوگرم بر سانتیمتر و تبدیل اون به نیوتن متر میدید؟ ورق 3 میل تو نرم افزار 3 کیلوگرم نشون میده و با وسایلی که روش میاد حدود 5 کیلو گرم میشه و فک کنم بازم موتورمون کم بیاره درسته؟



راستی یه چیز دیگه اگه موتور ما زورش کمه و یک دهم قدرت مورد نیاز ما رو داره پس چرا سیستم رو حرکت میده؟ حتی حرکت شتابدار هم داره. فک کنم یه جای کارمون ایراد داره
.


سلام
احتمالا یک جایی در اندازه گیری دچار اشتباه شده اید. یک بار مجموعه موتور و بال اسکرو را جدا کنید. بعد با نیرو سنج مرکز کار یعنی جایی که بال اسکرو متصل می شود را بکشید. عددی که نیرو سنج بر حسب نیوتون نشان می دهد را در شعاع بال اسکرو بر حسب متر ضرب کنید. عدد حاصل حداقل توان مورد نیاز بر حسب نیوتون متر برای موتور می باشد. چنانچه این عدد را در 10 ضرب کنید، توان مورد نیاز موتور بر حسب کیلوگرم در سانتی متر به طور تقریبی نشان می دهد. برای دقیقش هم کافیست به جای 10، در 10.2 ضرب کنید.
اگر هم خواستید کیلوگرم در سانتی متر رو به نیوتون متر تبدیل کنید کافیه که عدد رو به طور تقریبی تقسیم بر 10، یا تقسیم بر 10.2 برای دقیق ترش بکنید.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
محمد نادعلی پاسخ پذیرفته شده
من تقریبا متعلقات پل متحرک رو ازش خالی کردم و با نیرو سنج اندازه گرفتم.

مسافت حرکت بر روی ریل واگن: 1 متر
مدت زمان حرکت: 1 ثانیه
نیروی خوانده شده توسط نیرو سنج: حداکثر 1.5 کیلوگرم (برای سرعت های کمتر از 1 متر بر ثانیه این عدد هم کمتر بود)
فاصله بین دو ریل: حدود 1 متر

الان این به چه گشتاوری نیاز داره بر حسب نیوتن متر؟
1.5x10=15N
15X0.5=7.5 N.M
7.5X10=75 KG.CM

ولی موتور ما 23KG.CM هستش و داره جواب میده.

نکته مهم اینه که در لینک زیر همکارتون یه جور دیگه محاسبه کرده بود و این موتور فعلی ما رو پیشنهاد داده بودند. ایشون شعاع پینیون رو هم حساب کرده بودند.

https://www.sanatbazar.com/discussions/2571-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%85-%D8%B1%DA%A9-%D9%BE%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%86


راستی یه سوال دیگه. چیکار کنیم که ترمز موتوریمون رو قوی تر کنیم؟ وقتی که برق توی سیستم نیست راحت میشه سیستم رو حرکت داد یعنی شفت موتور ازاد حرکت میکنه. ولی وقتی جریان برق وصل بشه به تشکیلات درایو و موتور و انکودر ...سیستم قفل میشه و به راحتی نمیشه حرکتش داد. سوال اینجاست با زور دست من تکون نمیخوره اما یکی دیگه از دوستان میتونه حرکتش بده به جلو و عقب. چیکار کنیم که زور ترمز موتور تقویت بشه؟
پیوست ها
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
من تقریبا متعلقات پل متحرک رو ازش خالی کردم و با نیرو سنج اندازه گرفتم.

مسافت حرکت بر روی ریل واگن: 1 متر
مدت زمان حرکت: 1 ثانیه
نیروی خوانده شده توسط نیرو سنج: حداکثر 1.5 کیلوگرم (برای سرعت های کمتر از 1 متر بر ثانیه این عدد هم کمتر بود)
فاصله بین دو ریل: حدود 1 متر

الان این به چه گشتاوری نیاز داره بر حسب نیوتن متر؟
1.5x10=15N
15X0.5=7.5 N.M
7.5X10=75 KG.CM

ولی موتور ما 23KG.CM هستش و داره جواب میده.

نکته مهم اینه که در لینک زیر همکارتون یه جور دیگه محاسبه کرده بود و این موتور فعلی ما رو پیشنهاد داده بودند. ایشون شعاع پینیون رو هم حساب کرده بودند.

https://www.sanatbazar.com/discussions/2571-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%85-%D8%B1%DA%A9-%D9%BE%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%86


راستی یه سوال دیگه. چیکار کنیم که ترمز موتوریمون رو قوی تر کنیم؟ وقتی که برق توی سیستم نیست راحت میشه سیستم رو حرکت داد یعنی شفت موتور ازاد حرکت میکنه. ولی وقتی جریان برق وصل بشه به تشکیلات درایو و موتور و انکودر ...سیستم قفل میشه و به راحتی نمیشه حرکتش داد. سوال اینجاست با زور دست من تکون نمیخوره اما یکی دیگه از دوستان میتونه حرکتش بده به جلو و عقب. چیکار کنیم که زور ترمز موتور تقویت بشه؟

بله دوست عزیز
نکته همینجا بود که به اشتباه این نیرو در بازوی گشتاور تا سردستگاه ضرب شده است. لطفا مشخصات بال اسکرو استفاده شده شامل زاویه پیچ و ضریب اصطکاک رزوه ها رو هم بفرستید تا به طور دقیق مقدار گشتاور رو خدمتتون اطلاع بدم.
متاسفانه به همکارمون دسترسی نداریم اما از اونجایی که ایشون این موتور رو پیشنهاد دادن پس احتمالا خودشون همه محاسبات رو انجام دادند. فلذا جواب نهایی بنده هم به احتمال زیاد همین خواهد بود که موتور شما از لحاظ گشتاور جواب کار رو خواهد داد و تنها نکته ای که باقی می ماند بحث لقی در دو سمت کار هست که خدمتتون اطلاع دادم.
در مورد سوال دومتون خدمتتون عرض کنم که حرکت موتور هنگامی که برق داخل آن است، هم به سیستم موتور آسیب می رساند و هم باعث ایجاد جریان برگشتی به سمت قطعات الکترونیکی می شود که این امر باعث آسیب رساندن به آن قطعات می شود فلذا بهتر است که از انجام آن خودداری کنید. برای ترمز موتور ها باید راه حل دیگری جز به نیروی برق پیش فرض موتور فکر کنید. مانند یک سازه مکانیکی و یا یک سیستم هیدرولیک (در صورت اهمیت خییلیی بالا) و یا چیزی شبیه به این موارد.
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
علی کاشانی متاز پاسخ پذیرفته شده
متخصص مکاترونیک
یک سوالی هم برای بنده پیش اومد. سیستم حرکتی شما با استفاده از یک استپ موتور که در وسط کار قرار داده شده است عمل می کند. موتور دیگه که کوپلینگ آن هم خم شده است چه وظیفه ای دارد؟
نظر
هیچ نظری هنوز ایجاد نشده است.
  • صفحه :
  • 1


هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
مهمان
پاسخ شما
فایل ها یا عکس های لازم برای این بحث را از اینجا بارگزاری کنید، فرمت های قابل پشتیبانی: gif,jpg,png,zip,rar
• حذف آپلود فایل ها (بیشترین حجم فایل : 2 MB)
شما می توانید در پست خود رای گیری قرار دهید. رای گیری در پست شما نمایش داده خواهد شد.
تنظیمات رای دادن
به اشتراک گذاری مکان فعلی شما

اگر تمایل دارید که موقعیت جغرافیایی شما به اشتراک گذاشته شود از این بخش استفاده نمایید..

عرض جغرافیایی:
طول جغرافیایی:
کد امنیتی
این بخش برای امنیت سایت و تشخیص انسان از ربات ایجاد شده است.

تماس با ما
  • تلفن و صندوق صوتی: ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۹۰

  • تلفن: ۰۲۱۹۱۰۳۵۳۸۱

  • فقط برای پیام تلگرام، بله و ایتا: 09120870443 

  • آدرس انبار: تهران، بزرگراه فتح (متوسلیان) شرق، بزرگراه باغستان، جاده گلگون، خیابان باغ، شهرک صنعتی گلگون، خیابان ششم جنوبی، پلاک 2

    کد پستی: 3359751646

  • ساعت کاری از 9 تا 17 شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه از 9 تا 13.

  • info [@] sanatbazar.com
  •  فعالیت فروشگاه بصورت اینترنتی می باشد لذا از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

©کپی رایت 2020-2016 | تمام حقوق برای صنعت بازار محفوظ است

گفتگو